sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Making of -kuvaa ja kaikkee muuta pientä

Kiva, kun olet eksynyt tai tullut jopa ihan tarkoituksella tsekkailemaan tätä mun blogiani. :)
Tänään on siis jätetty ehdokastiedot OAJ:n ehdokasrekisteriin ja nyt sitten odotellaan vaan vaalitohinoita. Ehdokasasettelu päättyy tänään sunnuntaina.

Onpa ainakin leppoisa viikonloppu takana. Mä olen lähes koko lauantain muokkaillut tätä "kotisivuani" ja tulostakin olen tainnut saada aikaiseksi. Tutustukaahan siis tällä näihin muihin välisivuihin. Niistä löydät paljon tietoa minusta, mitä minä haluaisin valtuutettuna tehdä, cv ja yhteystiedotkin. Käyhän myös tykkäämässä facebookin sivustanikin, niin pysyt ajanhermolla myös vaalien aikana!

Tänään koettiin hauskoja hetkiä yhdessä ystäväni kanssa, kun yritimme pimeähkössä kodissani ottaa kuvia, joihin ei tulisi kovasti varjoja. Melkosia virityksiä ja hauskoja hetkiä, kuten kuvasta näkyy. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti